Mercedes 123KJETRONIC, 124K, Ke, 126K, KE, 190, 230E, 300E típusok visszarobánnásgátlókkal felszerelve.

A mercedes gépjárművek gázüzeméről tévesen elterjedt, hogy problémás az átalakításuk, illetve azt követően is vannak vele problémák.

A fent felsorolt típusok közös tulajdonsága a hasonlóan kialakított torlótárcsás (légtömegmérő) injektorfej.

A probléma is itt keletkezik, mert ha netán az injektoros kocsiknál időnként eőforduló visszarobbanás lép fel, (ez egyébként általában gyújtáshibára utal), akkor ez a legtöbb esetben a torlótárcsa elgörbülését szokta okozni.

Ez egy igen olcsó alkatrész, csakhát igen kellemetlen ha eldeformálódik, mert onnantól kezdve se gázon, se benzinen nem akar rendesen működni az autó.

Ezt a problémát egyedül a POLIAUTO oldotta meg tökéletes módon.

Konstruáltak egy olyan visszarobbanásgátló rendszert, ami igen egyszerű mechanikus úton képes elvezetni a visszarobbanás energiáját és megakadályozni a torlótárcsa sérülését. Ezeknek a mechanikus visszarobbanás-gátlóknak köszönhetően mostmár ezek az autók is kellő biztonsággal használhatók gázrendszerrel is.

A mellékelt képeken jól látható a beavatkozás lényege, amit minden gázüzemmel rendelkező, vagy gázrendszerre való átálláson gondolkodó mercedes tulajdonosnak szives figyelmébe ajánlok.

a képre kattintva nagyban megtekinthető

a képre kattintva nagyban megtekinthető